diumenge, 15 de maig del 2011

ALTERNATIVA PER POLLENÇA, PERQUÈ VULL!

Ja fa anys que no exerceixo de pollencí (més concretament de mollero). Fins i tot no m’adono i salo els articles. Administrativament –i també sentimentalment- sóc un ciutadà de Palma. En definitiva, no puc votar a Pollença, però ja m’agradaria poder votar a ALTERNATIVA PER POLLENÇA. Aquesta gent (companys i companyes si m’ho permeteu) han fet una feinada i l’ha feta molt bé ... És sorprenent i engrescador com una força política municipal i municipalista ha estat capaç de practicar tan coherentment allò de “pensa globalment i actual localment”

Estic ben convençut que si els pollencins i les pollencines donen un fort recolzament a la candidatura liderada per Pepe García, Pollença recuperarà el prestigi un poc malmès per els governs municipals d’UM. Hi guanyarà la cultura, la democràcia de debò, l’economia i l’equitat social i mediambiental.... De retruc també hi guanyaria Mallorca.
Aquests dies de campanya són dies, al meu parer, per a somiar meravelles i oblidar-se dels malsons del dia a dia. No votaré a Pollença però és un gustasso pensar diferent a Palma i participar a la campanya de Toni Verger i Marisol Fernández de PSM-Iniciativaverds-Entesa.

Perquè tot és possible, en temps d’eleccions em vull animar amb l’ Ovidi Montllor:

“Tot era meravella.
Perquè vull!
Perquè estic fart de fàstics!
Tot era de tothom.
Perquè vull!
Perquè tot és de tots!
I acabo la cançó.
Perquè vull!
Tot comença em un mateix!”

3 comentaris:

  1. Benvolgut Rael,

    No ens coneixem, però estic molt agraït de la confiança posada amb nosaltres. El projecte, com tu insinues, és de tots. Tots som companys a l'hora de tirar del carro i canviar d'una vegada les dinàmiques polítiques del municipi.

    Salut i moltes gràcies!

    ResponElimina
  2. Per cert, el compte posa Jose Luis, però som en Garci.

    ResponElimina
  3. Què et puc dir... quina ditada de mel. Moltes gràcies. Esperam poder demostrar que es pot governar d'una altra manera. El 22 veurem si els ciutadans volem canvis de bons i de veres.
    Salut i alegria.
    Pepe García.

    ResponElimina