dimecres, 17 de novembre del 2010

Pas enrere per prendre impuls?

Plaja de Plama aquesta tardo
Ja sé que la coherència és poc usual en els temps que corren, però el festival d’incoherències que s’ha escenificat entorn del projecte de reconversió de la Platja de Palma és mal d’empassolar. En qualsevol cas, no deixa de ser encoratjadora la coherència demostrada per INICIATIVAVERDS.

L’aprovació de la suspensió del Pla Urbanístic de la Platja de Palma és la certificació dels pitjors pronòstics, una vegada es va posar en marxa el Not In My Backyard, i dels errors de confondre el consens necessari amb el dret de vetar que la dreta econòmica i social reclama per a ella com a “dret diví”. Jo he vist tota la patum hotelera i pepera aplaudir, fins a dir basta, els dois de Jaume Matas sobre el tema que ens ocupa. El doi més gros –i més aplaudit- va ser quan el president aleshores va dir que “si no ho paga Madrid, ho pagaré jo”. Mentrestant els progressistes feien pinya de debò entorn dels impulsors del projecte de reconversió, el qual, en aquella època, liderava un tal Alarcón. Hi ha abundat hemeroteca que em guardarà de passar per exagerat o partidista.

Jo som de l’opinió que les Balears tenim un greu problema per bastir consensos. El problema té el nom PP, el qual s’ha convertit cada vegada més en un partit leninista de dretes. No dubtin que avui en dia qui te més clar que ningú allò que “el fi justifica els mitjans” és un tal José Maria Rodríguez.

Sobre els continguts del Pla de Reconversió de Platja de Palma, jo tenc poca cosa més a dir que el que ja vaig escriure en aquest mateix Bloc, per això esper que l’aturada d’ara no sigui altra cosa que una manera de prendre impuls.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada