divendres, 6 de març del 2015

Podem Palma em convida al transfuguisme i a instrumentalitzar els moviments socials i associacions


Dirigit al googlegroup de Plataforma No al TTIP Mallorca, acab de rebre en el meu correu electrònic el següent missatge:


Estimats,
Com a integrant d'aquesta Plataforma i membre del Consell Ciutadà de Podem Palma vos vull comunicar el següent:
L'Assemblea Ciutadana de Podem Palma va donar suport majoritari a l'opció d'impulsar i recolzar la creació d'una candidatura ciutadana per concórrer a les properes eleccions municipals mitjançant la creació d'una nova formació política municipalista.
Per això vos vull convidar a totxs a l'assemblea constituent d'aquest nou partit DEMA DISSABTE A LES 11:00 H A CA N'ALCOVER.
La nostra intenció i el nostre desig és fer una vertadera candidatura d'unitat popular, que integri persones d'altres formacions, de moviments socials, associacions, i ciutadans que vulguin participar i recuperar l'Ajuntament pels ciutadans.
Vos hi esperam a totxs.
Una besada.”

M'he quedat astorat. Manipulant el moviment mallorquí contra el TTIP (Acord de Lliure Comerç entre els AUA i la UE) se'm convida a fer transfuguisme (què una altra cosa és una candidatura amb persones d'altres formacions?) i a instrumentalitzar els moviments socials. AL·LUCINANTS NOVES FORMES DE FER POLÍTICA!


No és això, companys, no és això!

1 comentari:

  1. Estimat Rafel, crec que ho has interpretat molt malament. Jo vaig enviar aquest correu. I ho vaig fer amb tota la bona intenció de comunicar, fer saber i convidar al que lliurement volgués venir. Vaig convidar als meus amics i companys, entre els quals hi compto amb molts de la Plataforma. No tenia cap intenció de convidar-te al transfuguisme, perquè entre altres coses, no sé que estiguis a cap partit polític. No convid al transfuguisme a ningú, ni pretenc manipular cap moviment social. Això si que em sembla una interpretació i manipulació malintencionada i rastrera, Sr. Borràs. No és això, company, no és això!

    ResponElimina