dilluns, 14 de desembre del 2015

Antoni Verger serà un gran diputat, segur!



Ahir en arribar a casa –després d'un cap de setmana fora- em vaig trobar la bústia plena de propaganda electoral (amb les paperetes de votació). Sempre m'ha semblat que aquest és una despesa innecessària. En qualsevol cas, allò que volia comentar és que la papereta de MÉS l'agafaré diumenge que ve en el col·legi electoral. Sí, malgrat algunes decepcions amb MÉS, votaré per a què Antoni Verger sigui diputat. Com a persona no tinc el més mínim dubte: Antoni és la millor persona que podem triar para representar-nos a les Corts Espanyoles. L'opció de MÉS és, per a mi, una mica el “mal menor”. Algunes decisions em van apartar de la militància en MÉS per Mallorca. Ara, en la carta electoral que acab de llegir veig que em donen 12 raons que compartesc per a votar MÉS. La veritat és que em falta algunes raons per a que  el meu vot fos manco “mal menor”. Em falta, almenys, un No al TTIP, un compromís amb la RENDA BÀSICA DE CIUTADANIA, un immens NO A la GUERRA i un grandiós “BENVINGUTS REFUGIATS”.

I tanmateix, estic convençut que Antoni Verger serà un gran diputat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada